Kom och träffa oss på Donsö Shipping Meet 14-15 juni

Donsö Shipping Meet är en av Europas viktigaste mötesplatser för den marina näringen. Här samlas rederier, skeppsvarv och underleverantörer. I år ställer vi ut på Donsömässan tillsammans med vår leverantör av Kompositlager Tufcot Engineering. Tillsammans med Tufcot har vi en omfattande erfarenhet av att tillgodose den marina industrin med en rad olika komponenter till flera olika applikationer både över och under vattenytan.

Vare sig det handlar om underhållsfria lager till en kran, bromsband till en vinsch, glidplattor till en ramp eller tätningar till propellerbladen kan vi hjälpa till i sökandet efter det bästa materialet.

Vi har även Lloyds- och DNV-klassade material som gör att vi kan tillgodose våra kunder på bästa sätt. Olika typer av kunder kan vara exempelvis rederier, reparationsvarv eller olika serviceorganisationer.