Våra IT-System är nu åter i full drift

Våra IT-System är nu åter i full drift

Alla våra system är nu återställda efter den IT-attack som drabbade vår ägare Addtech AB i oktober. Vi är åter i full drift och alla störningar är åtgärdade.

Dock kan det fortfarande förekomma lite längre svars- och leveranstider än vanligt på grund av sviter efter IT-attacken. Vi arbetar väldigt hårt för att alla kunder ska få snabb service och inom kort kommer vi att vara i kapp till 100 %.

Däremot kan det finnas ett litet glapp just när IT-attacken inträffade, den 29-30 oktober. Vi vill väldigt gärna att ni kontaktar oss om ni saknar en leverans, ett ordererkännande, en faktura eller väntar på en offert.

Ni når oss enklast via order@teknikprodukter.se eller 036-37 62 00.

Slutligen vill vi rikta ett stort och varmt tack för den stora förståelse och hjälpsamhet vi har upplevt från våra kunder i denna besvärliga situation. Det har verkligen bidragit till vår kämpaglöd och beslutsamhet att övervinna svårigheterna för att snarast möjligt återgå till den snabba och pålitliga service våra kunder är vana vid.