Välj rätt O-ring med hjälp av vår Konfigurator!

Välj rätt O-ring med hjälp av vår Konfigurator!

Om du ska du designa en ny O-ringsinbyggnad kan vi rekommendera vår O-ringskonfigurator som hjälper dig att dimensionera och välja rätt O-ring.

Klicka här för att komma direkt till Konfiguratorn.

Om du istället har mer allmänna frågor om material, temperaturområden, media etc. kan vi rekommendera ett besök på våra produktsidor. Vi har ett mycket brett utbud av olika material som klarar tuffa utmaningar som exempelvis extrema temperaturer och aggressiv media. De flesta material går även att få med diverse certifieringar som till exempel FDA, USP och UBA.

Är du nyfiken på hur vi kan hjälpa till med snabba leveranser av stora O-ringar, utan verktygskostnad och utan skarvar kan du spana in vårt koncept Flexoring.

Vill du istället få hjälp direkt av vår kunniga personal är du varmt välkommen att ringa eller mejla på 036-37 62 00 eller order@teknikprodukter.se