Texas Longhorn återvänder till Kalmar med ny ägare vid rodret

Texas Longhorn återvänder till Kalmar med ny ägare vid rodret

Efter en kort paus under hösten, gör Texas Longhorn en efterlängtad återkomst till Kalmar, nu med Christopher Nylén vid rodret. Med över ett decenniums erfarenhet inom Texas Longhorn från alla områden, från köket till golvet och ledningen, är Christopher nu stolt ägare till Texas Longhorn på Norra Långgatan 1, som åter öppnar i mars.

Texas Longhorns VD, Tommy Wright, uttryckte sin glädje över återöppningen och Nyléns ledning:

- Det gläder mig att vi kunde öppna restaurangen så snabbt igen då vi har mottagit en stark signal från Kalmars invånare att de verkligen vill ha Texas Longhorn. Med Christophers erfarenhet och djupa förståelse av varumärkets DNA är vi övertygade om att Texas Longhorn Kalmar är här för stanna.

Christopher Nylén, med sin omfattande erfarenhet och passion för Texas Longhorn, är redo att ta restaurangen till nya höjder. Hans förståelse för varumärket och engagemang för att leverera förstklassig mat och service kommer att vara avgörande för restaurangens framgång. Med nyöppningen kommer Texas Longhorn inte bara att fortsätta servera sin autentiska amerikanska mat, utan kommer också att bli en avslappnad mötesplats med en förstärkt barkänsla.

- Att ta över Texas Longhorn i Kalmar är en dröm som blir sann, säger Christopher. Jag har sedan barnsben varit en sommarölänning och har saknat en Texas Longhorn i Kalmar. Nu ser jag fram emot att välkomna alla våra gäster, gamla som nya, tillbaka till vår restaurang och visa dem vad Texas Longhorn handlar om.

Texas Longhorn är känt för sin autentiska sydstatliga mat och charmiga atmosfär. Med dess återkomst till Kalmar, kommer invånarna återigen att kunna transporteras till Texas.

Regioner