Texas Longhorn öppnar i Norrtull, en välkommen nyhet mitt i julstressen

Texas Longhorn öppnar i Norrtull, en välkommen nyhet mitt i julstressen

Mitt i hjärtat av Norrtull, i Austin Food Works tidigare lokal på Norrtullsgatan 24, har Texas Longhorn öppnat sina dörrar. Denna öppning kommer som en välkommen paus mitt i julstressen och lovar att erbjuda en smak av den amerikanska södern till de hungriga Norrtull-borna.

- Vi ser fram emot att välkomna alla till vårt nya hem i Norrtull, säger Tommy Wright, VD för Texas Longhorn. Här kommer vi erbjuda samma högkvalitativa mat och service som våra gäster har kommit att förvänta sig från Texas Longhorn, nu i en ny och spännande miljö. Oavsett om du är en stamkund eller helt ny till Texas Longhorn, lovar vi att du kommer att älska vår mat, vår atmosfär och vår service.

Texas Longhorn är kända för sin högkvalitativa mat, vänliga service och autentiska Texas-atmosfär. Menyn erbjuder genuin Texas-mat, inklusive saftiga biffar, bbq ribs, nachos bontaña och fajitas. Med sin avslappnade atmosfär och vänliga personal, är Texas Longhorn det perfekta stället att slappna av och njuta av en god måltid mitt i julstressen.

För mer information om Texas Longhorn och deras nya plats i Norrtull, besök www.texaslonghorn.se/restaurang/norrtull

Regioner