Jesse Alm Waters och hans restaurangchef Nenad Krstic

Texas Longhorn öppnar ny restaurang i Nacka

Texas Longhorn, den populära steakhouse-kedjan, har nu öppnat en ny restaurang på Värmdövägen 175 i Nacka. Den nya restaurangen drivs av Jesse Alm Waters, en nyzeeländare som började sin karriär i Sverige som diskare på Texas Longhorn.

-Detta är en dröm som blivit verklighet för mig, säger Jesse. Min resa från diskare till franchisetagare är ett levande bevis på att hårt arbete och engagemang verkligen lönar sig. Jag har alltid varit passionerad för Texas Longhorns filosofi om att servera högkvalitativ mat i en välkomnande och avslappnad atmosfär och jag är stolt över att nu kunna ge Nackaborna en smak av det bästa den amerikanska södern har att erbjuda.

Texas Longhorn är känt för sina högkvalitativa biffar och autentiska sydstatliga smaker. Med denna nya restaurang fortsätter de sin expansion i Sverige, och erbjuder fler människor möjligheten att njuta av deras autentiska mat. Den nya etableringen markerar en viktig utvidgning för varumärket och förstärker dess närvaro i Storstockholmsområdet.

-Jesses utveckling från diskare till franchisetagare är ett tydligt tecken på att det finns stora möjligheter att växa inom koncernen, säger Tommy Wright, VD på Texas Longhorn. Vi är mycket glada över att ha just Jesse vid rodret för denna nya restaurang. Hans passion för Texas Longhorn och hans engagemang för utmärkt service kommer säkerligen att göra denna nya plats till en favorit bland Nackaborna.

Regioner