Lars Frölander och Erica Palmcranzt Aziz med några av Sveriges främsta matkreatörer bjuder in till årets Raw Life Festival & Retreat 20-24 juli på Mundekulla

Pressmeddelande   •   Jun 18, 2018 09:13 CEST

Raw LIfe Festival - En mötesplats för hälsosam livsstil på en av Sveriges vackraste kursgårdar!

RAW LIFE FESTIVAL. Från peruansk streetfood till svensk klassisk råkost med Sveriges hetaste matkreatörer. Men Raw Life Festival är mycket mer än bara ekologisk raw food mat! En mötesplats med hälsa som livsstil. Från Outdoor Camp och yoga till workshops som ”Att sätta mål och nå de”, ”Man in mission”, improteater, lunchdisco, avslappnande gong bad, natur- och örtvandringar, jojk, bastuceremonier, konsert, frigörande andning och… mer!

I de småländska djupa skogarna ligger en av Sveriges absolut vackraste kursgårdar. Här har man under 20 år organiskt byggt upp en mötesplats för personlig utveckling och medvetenhet utöver det vanliga. För den som besökt Mundekulla, strax utanför Emmaboda, för ett par år sedan har det hänt fantastiskt mycket! Boendet har byggts ut och trots att flera rum och byggnader tillkommit – som det otroligt vackra Naturrum – så är det just de storslagna ytorna och miljön man slås av. Att få njuta av en festival med retreat på Mundekulla är lika mycket just närheten till naturen – likväl som innehållet i festivalen. Lägg till hälsosam mat och en underbar gemenskap. Varmt välkomna till sommarens mest levande festival: Raw Life Festival.

Medverkar gör bland annat; Lars Frölander, Erica Palmcrantz Aziz, Dan Uhrbom, Victoria Vesterlund, Lena Kristina Tuulse, Kristfrid Warner, Regina Rojas, Elin Teilus, Camilla Lindberg, Lennart Hallström, Kristina Turner, Peter Elmberg, Lisa Ekenberg, Jörgen Krantz, Sam Aziz, Stephanie Verstift, Pasi Orha, Marie Kaliff, Annette Ericsdotter.

RAW LIFE FESTIVAL pågår mellan fredag 20 juli kl 16.00 till söndag 22 juli kl 16.00 därefter följer Raw Life Festival Retreat som inleds med en frigörande andningssession på söndag kväll och följs av ett två dagars program där vi blickar mer inåt, får fördjupande kunskaper och ännu mer inspiration och motivation till att leva ett mer levande liv.

MER INFO/BILJETTER
RawLife Festival & Retreat

Raw Life Festival Facebook  (uppdateras löpande med senaste nytt)

För pressackreditering och intervjuer vänligen kontakta:
Annette Ericsdotter, +46 70 777 91 00, annette@tgim.se

Marknadsföring med fokus på events, sociala medier, press och strategier.