Gå direkt till innehåll
Helena Rex, VD The Park, och Charlotta Lundin, grundare av Business Women Sverige, är båda glada över det nya samarbetsavtalet mellan dem.

The Park och Business Women öppnar entreprenörsnätverk för kvinnor

The Park går in i ett nytt samarbete med Business Women Sverige för att skapa en plats för människor och företag att växa. Genom ett Female Leadership Network drivet av Business Women Sverige blir The Park en naturlig plats att träffas, utöka sina nätverk och inspireras på event och aktiviteter.

"På The Park tror vi på individens och teamets kraft när det gäller att utveckla sitt arbetsliv. Till det behövs en bra mix av fokus, inspiration, samverkan och inte minst lärande.

Därför är vi extra glada över att samarbeta med Business Women Sverige, som möjliggör detta genom sina workshops och professionella nätverk. Detta ger våra medlemmar tillgång till ett brett utbud av kompetensutvecklande föreläsningar både digitalt och fysiskt här hos oss. The Park ‘growing together’ i sin bästa form,” säger Helena Rex, VD på The Park.

Charlotta Lundin, grundare av Business Women Sverige, är också glad över samarbetet, som innebär en etablerad plats för deras medlemmar och nätverk att mötas på.

”The Park är en fantastisk kontor- och studiosmiljö som passar vår community. Dels vill vi ge våra medlemmar en naturlig plats att samlas på, men också att kunna ha våra återkommande events på. The Parks studios gör det möjligt för oss att sända och nå ut nationellt med vårt nätverk. Vi är jätteglada att etablera Business Womens nätverk hos The Park,” säger hon.