24 magiska dagar till jul med The Body Shops adventskalender

24 magiska dagar till jul med The Body Shops adventskalender

Julen kommer bara en gång om året, så varför inte låta magin starta lite tidigare med en lyxig adventskalender? Öppna de lockande luckorna, fyllda med en perfekt blandning av bästsäljare och nyheter. Allt utvalt för att ge en fantastisk känsla från topp till tå.

Årets lyxigaste gåva
Årets lyxigaste adventskalender kommer från The Body Shop. Skäm bort dig själv eller någon du tycker om med en lyxig gåva fylld av 24 härliga överraskningar och väldoftande produkter för kropp, ansikte och hår. Välj mellan fem olika adventskalendrar med olika värde och njut av att öppna en ny lucka varje morgon fram till jul!

Exklusivt i butik finns tre stora adventskalendrar:
- Luxury 800 kr (värde 1260 kr)
- Deluxe 1000 kr (värde 1595 kr)
- Ultimate 1200 kr (värde 2230 kr)

Exklusivt på webbshopen finns två mindre varianter:
- 24 Happy Days Advent Calendar 900 kr (värde 1470 kr)
- 24 Happy Days Advent Calendar Premium 1100 kr (värde 2100 kr)

The Body Shop förändrar liv tillsammans med WaterAid
Julen borde vara magisk för alla. Här i Sverige ser vi rent vatten som en självklar del av vår vardag. Men för fler än 650 miljoner människor världen över är tillgång till rent vatten bara en dröm. Varje dag dör 1400 barn av sjukdomar som orsakas av smutsigt vatten och dålig sanitet.

The Body Shop samarbetar med den internationella organisationen WaterAid för att förändra liv genom att skapa långsiktig tillgång till rent vatten.

För varje adventskalender som säljs, kan WaterAid ge en familj i Etiopien en dags tillgång till rent vatten. Målet för samarbetet är att ge 1000 familjer i Arba Minch i sydöstra Etiopien långsiktig tillgång till rent vatten.

För mer information och lån av adventskalender till fotografering, kontakta:
Anna Tjäder, Pressansvarig
Email: anna.tjader@thebodyshop.com

För information om WaterAid, kontakta:
Magdalena Olsson, Kommunikatör
Email: magdalena.olsson@wateraid.se