Gran Passione utökas med en Gran Passione Pink Sparkling!

Lyxigt rosa ekologiskt bubbel från Italien i en snyggt designad flaska – Med sin balanserade friska och fruktiga smak med härliga toner av sötsyrliga sommarbär och krispig vattenmelon uppfyller Gran Passione Pink Sparkling alla kriterier på vårens starkaste trend! Finns att beställa för 85kr.
Gran Passione Pink sparkling är en rosa uppföljare till det populära Gran Passione Spumante. Bubblet har en ljust rosa färg med mycket bubblor och när du poppar flaskan slås du av de fruktiga dofterna av sommarbär. Smaken är frisk och fruktig, även här känner du de sötsyrliga bären och toner av hallon, smultron och röda vinbär. Detta ger en lite mer generös smak som gör att bubblet passar utmärkt till sushi, gärna som take-away på en picknickfilt i en vacker park. Eller varför inte matcha trendigt med trendigt och prova en pokébowl till?

Allra bäst gör sig kanske Gran Passione Pink Sparkling som en ack så enkel men oj så lyxig fördrink. Addera bara några färska hallon i glaset så har du en Pink Aperitivo. Det behöver ju inte vara svårare än så!

• Dryck

• organic
  • italien
  • mousserande vin

The Wine Team grundades 2009 och vi har sedan dess vuxit till Sveriges tredje största vinimportör. Idag är vi också den importör i Sverige med flest listade ekologiska produkter på Systembolaget – över 70 procent av vår totala portfölj är ekologiskt certifierad.

Madeleine Ullman

Marketing Coordinator 0709918135