En plats där människor kan fylla på

Det är gott om goda intentioner. Alla människor har dem, men de håller inte alltid hela vägen ut.  Dessutom är det så att de flesta människor känner en brist på tid - det är så mycket som ska göras och tiden räcker inte alltid till. Vilket innebär att mycket av ambitioner och drömmar aldrig blir av, utan på nåt vis bara rinner ut i sanden. Vi har ju så mycket annat att göra....

Nu startar något unikt, CanBeClub. Medlemssajten www.canbeclub.com skapades med alla dessa människor i åtanke.

Klubben är ett ställe där människor kan "fylla på" med idéer, inspirationer och praktiska verktyg för sin personliga och/eller professionella utveckling. Ett snabbt och enkelt sätt att jobba på sin utveckling, var man än är. Sajten är på engelska men drivs av ett svenskt företag baserat i Stockholm.

Hur håller du t.ex. vid liv det du lär dig när du går på en kurs, ett seminarium, en workshop?

Där kommer de goda intentionerna in igen. Vi vill ofta så gärna omsätta det vi lärt oss, men det är svårt att hålla vid liv när vi kommer tillbaka hem eller till arbetsplatsen. Det är inte alltid helt lätt att skapa nya vanor. Vi behöver nån typ av konstant påminnelse, motivationen att hålla igång det vi föresatt oss.

Som medlem bestämmer du hur aktiv du vill vara och hur mycket av innehållet du vill komma åt. Det finns tre medlemsnivåer att välja på, vara en kostnadsfri.

Det finns ett medlemsforum där medlemmar kan ha utbyte av varandra's kunskap och erfarenhet, samt kunskap och erfarenhet om personlig och professionell utveckling hos dem som ligger bakom klubben.

Kostnadseffektivt och tidseffektivt - du behöver inte gå nånstans för att vara med. Var du än bor, kan du på detta enkla sätt satsa på din egen utveckling och motivation.

• idé
  • framgång
  • personlig utveckling
  • ledarskapsutveckling
  • självledarskap
  • inspiration
  • medlem
  • klubb

Think Solutions AB startades av Elisabet Hearn 2001 och arbetar både i Sverige och internationellt med både stora globala och mindre företag. Vi hjälper företag att förbättra lönsamheten genom sin företagskultur, hur de leder och engagerar sin personal. Vårt erbjudande inkluderar rådgivning, föreläsningar, seminarier i ledarskap och personlig utveckling, 360 graders feedback, coaching och det interaktiva kunskapsspelet Brand Game®. Vi arrangerar också skräddarsydda kurser och seminarier efter kundens behov. Bland kunderna finns bl.a. American Express, The Royal Bank of Scotland, Trygg-Hansa och KappAhl.

Elisabet Vinberg Hearn

Presskontakt VD Affärsutveckling, konsultuppdrag, talaruppdrag 0739-605903