Thoresta Herrgård ansluter sig till Konferensbokarna

Thoresta Herrgård ansluter sig till Konferensbokarna

Vi är stolta över att meddela att Thoresta Herrgård nu är en del av de noga utvalda konferensanläggningarna hos Konferensbokarna, Sveriges nya partner för konferensplanering. Detta partnerskap markerar ett viktigt steg för Thoresta Herrgård, som kommer att dra nytta av Konferensbokarnas omfattande marknadsförings- och förmedlingstjänster för att välkomna fler företag och organisationer till deras anläggning.

Konferensbokarna, kända för sin expertis i att förmedla konferensanläggningar som speglar varje kunds unika behov, erbjuder nu Thoresta Herrgård som en av sina utvalda destinationsval. Med ett löfte om "magi genom perfekt planering", leder Konferensbokarna sina klienter genom varje steg av konferensplaneringen. Partnerskapet med Thoresta Herrgård är ett bevis för deras engagemang att erbjuda utmärkta mötesplatser som kombinerar kvalitet, service och inspiration.

"Vi ser fram emot att välkomna Konferensbokarnas kunder och att överträffa deras förväntningar med vår unika kombination av avskild närhet, personlig service och moderna möteslokaler." säger Ulf Månsson, VD för Thoresta Herrgård.

Konferensbokarna tillägger: "Upptäck magin med perfekt planering hos Konferensbokarna! Din framgång är vår passion, och som ditt dedikerade mötesteam erbjuder vi personlig rådgivning, utvalda bokningsalternativ, inspirerande konferensaktiviteter och smidiga transporter. Thoresta Herrgård tillför en fantastisk anläggning till vår portfölj, och vi är entusiastiska över att erbjuda denna destination till våra kunder."

Med ett brett utbud av tjänster som täcker allt från konferenser, evenemang, styrelseträffar, kreativa möten, kick-off’er, teamdagar till festliga tillställningar, garanterar Konferensbokarna och Thoresta Herrgård att varje evenemang blir minnesvärt.

För mer information om Thoresta Herrgård och de tjänster som nu är tillgängliga genom Konferensbokarna, besök thoresta.se eller konferensbokarna.se

Om Thoresta Herrgård

Thoresta Herrgård - Avskild herrgård med maten i fokus.

Thoresta Herrgård i Stockholm presenterar sig som en avskild pärla där herrgårdstradition möter en passion för mat, gästfrihet och konferens. Inbäddad i den vackra naturen vid Mälarens kant, framstår herrgården som det perfekta valet för dem som söker en avskild och professionell konferensanläggning nära Stockholm med en touch av avslappnad lyx.

Om Konferensbokarna

Konferensbokarna är Sveriges ledande expert på konferensplanering och evenemangshantering, med en passion för att skapa perfekt skräddarsydda evenemang som speglar varje kunds unika behov. Med ett brett utbud av destinationer från Lappland i norr till Skåne i söder, är Konferensbokarna den ultimata partnern för framgångsrika konferenser och minnesvärda evenemang.

För pressförfrågningar, vänligen kontakta:

Thoresta Herrgård
Ulf Månsson, VD, ulf.mansson@thoresta.se, Telefon: 08 582 42600