Techteamet fortsätter att växa hos Tibern!

Techteamet fortsätter att växa hos Tibern!

🌟 Senaste tillskotten till Tibern! 🌟

Vi är väldigt glada över att ha stärkt techsidan med två nya kollegor de senaste månaderna:

💻 Johan Holmerin och Philip Prophet har anslutit sig till vårt utvecklingsteam som erfarna utvecklare från boendeappen Boappa respektive 3D-plattformen Hiber. Deras passion för skapande kodning och problemlösning kommer att driva vår utveckling framåt och säkerställa att vi fortsätter att leverera ett stort värde för våra användare inom bank- och fastighetsmäklarbranschen.

Med denna duo ombord fortsätter vi vår resa med ännu större styrka. Deras spetskompetenser och personliga egenskaper berikar redan teamet och bidrar till att vi fortsätter att leverera högkvalitativa tjänster.

Varmt välkomna till Tibern, Johan och Philip!

Vi ser fram emot att tillsammans med er utforska nya möjligheter inom bostadsaffärer och bolån. 💼✨