TicTac vinner nya kunder

Det Malmöbaserade e-learningsbolaget TicTac har plockat hem flera nya uppdrag och kunder. Däribland Canal Digital, MKB, Philips Medicinteknik, Regeringskansliet och Varberg Kommun som TicTac nu ska bistå med digitalt lärande.

TicTac arbetar med e-learning och digitalt lärande för organisationer och företag. Tjänsten E-learning Made Easy är en enkel och användarvänlig lösning med tillhörande verktyg som underlättar såväl den interna som externa kommunikation. Det är lätt att arbeta självständigt samt uppdatera E-learning Made Easy tack vare designade mallar.

-  Med E-learning Made Easy så kan kunden arbeta självständigt och bara köpa den tid av oss som de behöver. Och kunden får dessutom stor flexibilitet när de kan hantera sin e-learning och kommunikation efter sina egna behov och förutsättningar. Det säger Carolina Palmqvist.

För mer information kontakta:

Carolina Palmqvist, VD TicTac Interactive AB 0709-90 66 85.

• digitalt lärande
  • e-learning
  • e-learning made easy
  • interaktiv utbildning