Fler nyanställningar och caféverksamhet flyttar in

Nyanställningar under våren

För att säkerställa den fortsatta positiva utvecklingen i Xtra Fastighetstjänst AB har de under våren nyanställt Hamouda Khemiri och Mats Larsson. Mats Larsson kommer senast från Tillväxtfaktor-X timpool och är utbildad i trädgårdsskötsel samt har erfarenhet inom anläggning såsom plattsättning. Hamouda Khemiri har utbildning inom bygg.

-  Det är självklart kul att vi kan bidra med nyanställningar i dessa expanderande verksamheter. Och vi kan även meddela att Tillväxtfaktor-X lotsat 72 människor vidare till nya anställningar sedan starten hösten 2010. Det säger Ola Bolinder, grundare av och Styrelseordförande för Tillväxtfaktor-X.

Ny verksamhet håller på att ta form i entrén

Tillväxtfaktor-X är igång med förberedelserna inför bygget av den nya Cafésatsningen i entrén. Där det även byggs en ny reception samt en renovering av kontorshotellet med ett prestandalyft i form av bland annat ny inredning och uppdaterad utrustning i samtliga konferensrum. Serveringen beräknas stå färdig till början av hösten, och mer information kommer gällande utformning och koncept för caféverksamheten.

För mer information vänligen kontakta:

Ola Bolinder 0733-82 20 95, arbetande Styrelseordförande för Tillväxtfaktor-X.

• tillväxtfaktor-x
  • socialt företag
  • malmö
  • ola bolinder