Henrik Lindh

Henrik Lindh blir verksamhetschef för Aktivt Ledarskap

Henrik Lindh har rekryterats till tjänsten som verksamhetschef på Aktivt Ledarskap Sverige AB. Han jobbade tidigare som utbildningsdirektör i Haninge kommun och har en mångårig erfarenhet av ledarskap och att jobba med utveckling. Han kommer nu använda all den kunskapen till att etablera Aktivt Ledarskap Sverige AB i Stockholmsregionen.

Det här är en väldigt bra rekrytering till Aktivt Ledarskap och vid helt rätt tidpunkt. Aktivt Ledarskap har funnits sedan 2002 i Helsingborg och i södra Sverige. Vi är ett företag som trots lågkonjunktur växer så nu är det dags att vi tar oss an Stockholm. Vi har en målsättning att inom 3 år vara den ledande leverantören av öppna ledarskapsutbildningar i Sverige och Henrik Lindh kommer med sin gedigna erfaren att bidra mycket till den målsättningen, säger Nils-Gösta Fransson, VD och ägare på Aktivt Ledarskap Sverige AB.

Henrik Lindh slutade som utbildningsdirektör från Haninge kommun den 11 januari och har under våren börjat sin nya tjänst som verksamhetschef på Aktivt Ledarskap Sverige AB.

Regioner

Aktivt Ledarskap fokuserar på deltagarnas verksamhetsutmaningar, där ledarskapet kommer på köpet. Genom nulägesanalyser före kursstart och långsiktig effektmätning/coaching upptill ett år efteråt säkerställer verktygens användning ger ett ROI.

Våra utbildningar pågår alltid under ett år. Här kommer vi att stödja deltagaren i dennes personliga utvecklingsområde i förhållande till verksamhetsutmaning. Med vår kontinuerliga närvaro strävar vi efter att skapa varaktig förändring och tillväxt i din professionella kapacitet

Rebecca Fransson

Presskontakt Presskontakt 0766349784

Vi gör skillnad

Aktivt Ledarskaps vision är att skapa en god och hållbar arbetsplats för de många människorna. Målet är att främja en kultur där anställda tar personligt ansvar och trivs i sitt arbete. Tillit och samarbete utgör hörnstenarna i en atmosfär där varje individ har möjlighet att utveckla sitt fulla potential.

Företaget strävar efter att integrera hållbara värderingar i alla sina verksamhetsområden. Den centrala drivkraften är att skapa en arbetsplats som inte bara är god och hållbar för några få, utan för en bred mångfald av människor.

En nyckelaspekt i företagets strävan är att förena företagets värdegrund med principer för självledarskap. Genom att göra detta främjas en kultur där medarbetare uppmuntras att blomstra och ta ansvar för sitt arbete.

”Det handlar om att förena företagets värdegrund med principer för självledarskap främjar man en kultur där medarbetare kan blomstra och ta ansvar för sitt arbete”

Aktivt ledarskap
Lilla Garnisonsgatan 41