Webbaserad tillvalshanterare lanserad av Titania!

Webbaserad tillvalshanterare lanserad av Titania!

Titania har under år 2014 utvecklat en lättanvänd och smidig webbaserad tillvalshanterare som skall underlätta för boende och kunder vid val av inredning, sakvaror och material i Titanias stambytes-, renoverings- och nyproduktionsprojekt. Detta kommer innebära stora förenklingar och tidsbesparingar för användarna och en stor miljövinst tack vare kraftigt minskad förbrukning av papper!

Tidigare har informationen kring tillvalshanteringen och tillvalsblanketten skrivits ut på papper som delats ut till dem som skall göra val till sina badrum och lägenheter i samband med stambytes-, renoverings- eller nyproduktionsprojekt. Detta har förbrukat stora mängder papper samt gjort det krångligt för boende och kunder att veta vilken som är den senaste versionen av tillvalsblanketten.

För att underlätta och spara tid åt boende och kunder samt spara in papper, har Titania tagit fram denna nya webbaserade tjänst för tillvalshanteringen. Tack vare detta kommer man enkelt och smidigt kunna göra sina tillval vilket kommer höja kvaliteten och säkerheten vid tilllvalshanteringen och minska risken för missförstånd i valprocessen.

På alla Titanias projekt som kontrakteras efter 2014-08-31 kommer tillvalshanteraren användas och inför alla nya projekt kommer tydlig information delas ut till boende och kunder i god tid.

Klicka här för att komma till Titanias webbaserade tillvalshanterare för boende och kunder i stambytes-, renoverings- och nyproduktionsprojekt!