Köp låglyftare online på Toyotas e-handelssajt

Köp låglyftare online på Toyotas e-handelssajt

Nu har Toyota Material Handling i Sverige utökat utbudet i sin nya försäljningskanal till att även infatta låglyftare och en staplare. Den moderna webbplattformen möjliggör onlineköp för Toyotas befintliga och nya kunder.

I februari i år lanserades Toyota Material Handlings nya webbshop som även möjliggör köp via mobilen. Nu finns ett urval av lyftvagnar, låglyftare ur vår BT Levio W-serie och en staplare ur BT Staxio W-serie till försäljning och övriga truckar för uthyrning. Senare under året kommer fler delar av Toyotas produkt- och tjänstebud läggas till i webbshoppen.

Lanseringskampanj och fri frakt i april
- Vi vill göra det så enkelt som möjligt för våra kunder, säger Susanne Wallgren, produktansvarig för lagertruckar hos Toyota Material Handling Sweden. "Vi har därför utökat vårt webbshopssortiment med de mest vanliga låglyftarna i LWE-serien. De är högkvalitativa och robusta truckar med lång livslängd som passar från låg- till medelintensiv hantering. Man hittar även vår minsta ledstaplare, HWE100, som är en enkel ledstaplare som passar för lågintensiv hantering, till exempel stapling, lastning/lossning men som också kan fungera som arbetsbord.

- Under april månad erbjuds lanseringspriser i webbshoppen på låglyftarna och staplaren samt fri frakt på samma sortiment, berättar Susanne Wallgren.

Enkel och tydlig webbshop
Via ett par klick på Toyotas webbshop får man tydlig information och vägledning om vilken truck som passar bäst för den egna hanteringen. Därtill rekommendation om lämpliga användningsmiljöer, kapaciteter, datablad, filmmaterial och övrigt som behövs för att kunna ta rätt beslut. Sajten är anpassad för olika plattformar, mobila enheter och läsplattor och det är även möjligt att betala med kreditkort.

Har man frågor eller har behov av ytterligare information kan man enkelt via chattfunktion på webbsidan eller telefonsamtal få hjälp och vägledning.