Marcus Axelsson och Moa Mindedal i Tornstadens mässmonter

Nu åker vi på rekryteringsturné till Lund och Stockholm

Nästa vecka besöker vi Branschdagen i Lund på tisdagen och sedan fortsätter vi till LAVA i Stockholm på torsdagen. Arbetsmarknadsmässorna för studerande på Lund Tekniska Högskola och KTH. Vårt mål är att hitta studenter som vill växa med oss. Vi söker engagerade, motiverade, kunskapstörstande och lagspelande tävlingsmänniskor och erbjuder stora möjligheter, snabba beslut, coachning och gemenskap.

På tisdag den 11 februari är det dags för Branschdagen som är en årlig arbetsmarknadsmässa på LTH i Lund och på torsdag den 13 februari är det dags för motsvarigheten på KTH i Stockholm. Vi kommer att vara på plats för att hitta studenter som vill växa och utvecklas med oss. De som är intresserade kan direkt anmäla sitt intresse i montern och veckan efter kommer vi att välja ut de personer som vi bjuder in till oss för ett nästa steg.

Välkommen att besöka oss i vår monter på Branschdagen i Lund på tisdag eller på LAVA i Stockholm på torsdag!

Josef Buskhe, josef.buskhe@tornstaden.se eller Moa Mindedal, moa.mindedal@tornstaden.se