PT möter PT

Tina Westberg drabbades för femton år sedan av en hjärntumör som dessutom återkom fyra gånger.

För Tina blev det ett wake up call och gav henne insikt om vad som är viktigt i livet. Eftersom hon alltid varit intresserad av träning och kost skolade hon om sig till PT och kostrådgivare. Nu driver Tina sitt företag både online och på plats i Visby med seniorträningar, kursverksamhet inom hälsa, kost och träning för att få andra att stärka sig själva. Det senaste i hennes utbud är hälsa och kost för kvinnor i klimakteriet.

Företagsekonomin var främmande för Tina. Genom Instagram hittade Tina Kicki Westerberg och fastnade för ordet Ekonomisk PT. Efter att ha följt Kicki ett tag så hoppade Tina på en kurs 90 dagars boost, direkt i starten av företaget med

- Arbetet med att anlita en Ekonomisk PT överträffade alla mina förväntningar, säger Tina. Kicki har fått mig att bli modigare, både ekonomiskt och att synas online och i sociala medier, det hade jag inte vågat annars.

individuell coaching av Kicki Westerberg. Under våren har Tina ingått i Kickis affärsutvecklingsprogram där hon i grupp fortsatt att utveckla sin verksamhet.

Kicki hjälpte Tina med att strukturera upp företaget både praktiskt, ekonomiskt, strategiskt och tekniskt.

Tina Westberg, din personliga tränare och coach
tinawestberg.se
Instagram: www.instgram.com/pttinawestberg/
Facebook: https://www.facebook.com/pttinawestberg/

Ekonomisk PT= Personlig Tränare i ekonomi, med syfte att skapa ett fritt och lönsamt företagande med fokus på både mjuka och hårda värden

Info om Kicki Westerberg, Ekonomisk PTGodkänd revisor, auktoriserad redovisningskonsult,
utbildad diplomerad coach,
certifierad NLP Business Master Practitioner
Intresserad av mental träning och personlig utveckling.
Efter många år med bara siffror jobbar Kicki Westerberg nu med hela entreprenören med enskild handledning, utbildning av grupper, håller föreläsningar & workshops.
Rådgivare Nyföretagarcentrum Gävleborg
Uppdrag hos ALMI

Författare till boken Bygg ditt drömföretag, utgiven på Roos & Tegnér september 2017. Boken är en verktygslåda för en verksamhet i balans. Praktisk handbok för direkt applicering till det egna bolaget.

• företagsekonomi
  • coach