Kommunikationsbyrå i Hammerdal med kunder i hela Sverige

Adelhult Communication är en kommunikationsbyrå i Hammerdal. Kunderna finns såväl i närområdet som på Gotland och i Göteborg. Samarbetspartners finns bland annat i Växjö och Umeå. Den fysiska platsen för ett företag verkar vara ganska oviktig i dag.

Ändå händer det ibland att Sara Adelhult får förvånade utrop när hon berättar om sitt företag Adelhult Communication: ”Va, en kommunikationsbyrå! Här?!?”

Det verkar finnas en bild av vilka företag som finns på glesbygden och vilka som ligger i stan. Branscher som t.ex. kommunikation, IT och design verkar kopplas till stan. Samtidigt är det just den typen av företag som idag kan bedriva sin verksamhet precis var som helst.

Sara har kunder och samarbetspartner i hela Sverige. Hon har möjlighet att göra samma omvärldsbevakning och skaffa sig samma kunskap om trender inom kommunikation som företag som ligger i Stockholm eller New York.

Så när du väljer leverantör eller samarbetspartner idag låt dig inte styras av dina förväntningar om var ett speciellt företag går att hitta. Gör istället dina val utifrån företagets kunskap, erfarenhet och referenser. Vem vet, kanske är det Adelhult Communication i Hammerdal eller Trampolin PR i Östersund som är din bästa kommunikationspartner. Och detta oavsett din plats.

/Helena