Årets konsult 2022 – Ayman Saado!

Årets konsult 2022 – Ayman Saado!

Under Kompetensföretagens branschdag torsdag den 13 oktober delades priset Årets konsult ut för tredje gången. Genom priset vill Kompetensföretagen lyfta och hylla en av alla de fantastiska konsulter som varje dag hjälper kundföretag runt om i landet. Årets vinnare är ingen mindre än Tranpenadaren Ayman Saado!

– Jag är chockad, stolt och väldigt glad, det känns väldigt bra, säger Ayman om att vinna titeln Årets konsult 2022.

Konkurrensen var tuff och efter noggrann utvärdering av styrelseordförande Eva Domanders, Patrik Eidfelt, förbundsdirektör Kompetensföretagen, Kristina Grahn, tf HR-chef Almega, Göran Hägglund, ordförande Kompetensföretagens auktorisationsnämnd, samt Joanna Andersson, HR-administratör på Qtym, löd motiveringen:

Superman. Så kallades vinnaren av Årets konsult 2022 efter bara en vecka på sin nya arbetsplats. Vår vinnare är exceptionellt snabblärd och har ett inspirerande driv. Med lyhördhet och professionalism ställer hen upp för kund och kollegor, och tar själv på sig ansvaret att lära upp nya medarbetare. Årets konsult visar ett stort intresse för sin arbetsplats och sina arbetsuppgifter, hjälper sina kollegor och ger alla ett trevligt och respektfullt bemötande vilket har gjort honom otroligt omtyckt bland både kollegor, arbetsledare och chefer. Med en lojalitet och arbetsmoral som är ovärderlig för vilken verksamhet som helst anstränger hen sig för att visa att hen vill utvecklas och vara en del av kundens utveckling. En riktig Superman, och en värdig vinnare av Årets konsult 2022.

Stolta ord från bemannings- och kundföretag:

– Ayman kom till oss försynt som han är, men väldigt intresserad, driven och vågade ta för sig! Han har från start varit extremt lättlärd, men också noggrann vilket skapat stor trygghet hos mig som arbetsledare. Dessutom är Ayman en person som alltid ställer upp, har en positiv inställning och ger ett trevligt bemötande mot alla han träffar. Kort och gott, han lever upp till sitt smeknamn – Superman, säger Lars Wester, Arbetsledare IAC Group Sverige.

– Att Ayman tar hem det här priset är så välförtjänt och gör oss extremt glada och stolta. Stolta över Ayman och hans fantastiska prestation och stolta över kvittot på att Tranpenad fortsätter att leva upp till vårt löfte, att förse våra kundföretag med riktigt kompetenta och drivna medarbetare som varje dag gör skillnad i våra kunders verksamheter runt om i landet. Vi riktar ett varmt, varmt grattis till Ayman, säger Tomas Hulth VD Tranpenad.

Agnes Jonsson

Presskontakt Marknadskoordinator 0707-44 70 84
Tomas Hulth

Presskontakt VD
Johanna Holmén

Presskontakt Kontorschef Borås 0768-10 00 88

Din personliga kompetens- och driftpartner.

Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är Tranpenad en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar för lager, logistik, e-handel, industri och produktion med cirka 2 500 anställda konsulter och sju regionkontor i Stockholm, Mälardalen, Göteborg, Borås, Trestad, Jönköping och Skåne.

Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group.

Tranpenad
Bäckstensgatan 9,