Träffa oss på Jobbfestivalen!

Träffa oss på Jobbfestivalen!

Den 14 september deltar vi på Tranpenad tillsammans med våra koncernkollegor på Eyes4workJobbfestivalen - Tema Mångfald & Inkludering i Kungsträdgården. En mötesplats för arbetssökande och företag med syftet att bidra till ökad mångfald på arbetsmarknaden.

Arbetssökande? Kom förbi vårt tält och träffa våra rekryterare som gärna tar emot din jobbansökan på plats!

Behöver du lite hjälp på vägen mot ett jobb? På plats finns också våra kollegor hos Eyes4work för att prata med dig om hur du kan få extra stöd på din resa mot arbete eller utbildning - genom en karriärplan, SFI, komvux eller matchning mot arbete eller studier.

Och missa inte Eyes4works spännande föredrag på lilla scenen 13:15 “Udda fågel: Vad händer när vi öppnar för verklig mångfald?”, där Liselott Hallberg, Louise Ekberg, Simon Hällström och Monika Lind delar med sig av sina erfarenheter av att navigera på arbetsmarknaden som personer med NPF.

Hoppas att vi ses!