Tranpenad finalist i Recruitment Awards

Tranpenad finalist i Recruitment Awards

Vi är så glada över att ha blivit utsedda till finalister i kategorin “Årets Raket” på Branschen.se’s Recruitment Awards. En utmärkelse som har instiftats för att premiera det rekryterings- eller bemanningsföretag som haft den bästa utvecklingen under 2021.

2021 var ett händelserikt år och vi är otroligt stolta och tacksamma över att trots stora utmaningar kunnat gasa på med en fantastisk tillväxt både i antal medarbetare, uppdrag och kunder.

Vinnaren presenteras på branschgalan den 22 mars och vi håller tummarna!

Regioner

Tranpenad grundades 1999 och sedan dess har vi arbetat för att få företag och människor att växa. Vi erbjuder bemanning, rekrytering och driftpartnerlösningar inom lager, logistik, industri och e-handel och vi arbetar kontinuerligt för att hitta motiverade och kompetenta konsulter som trivs och vill utvecklas tillsammans med oss. Vår verksamhet började i liten skala och har växt organiskt till den position vi befinner oss i idag – med omkring 2 000 konsulter och etablering i flera städer. Varmt välkommen till www.tranpenad.se.

Agnes Jonsson

Presskontakt Marknadskoordinator 0707-44 70 84
Tomas Hulth

Presskontakt VD
Johanna Holmén

Presskontakt Kontorschef Borås 0768-10 00 88

Din personliga kompetens- och driftpartner.

Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är Tranpenad en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar för lager, logistik, e-handel, industri och produktion med cirka 2 500 anställda konsulter och sju regionkontor i Stockholm, Mälardalen, Göteborg, Borås, Trestad, Jönköping och Skåne.

Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group.

Tranpenad
Bäckstensgatan 9,