Tomas Hulth, VD på Tranpenad och Christian Sandell, försäljningschef Rögle BK.

Tranpenad ny guldpartner till Rögle BK

Det är nu ett drygt år sedan vi tog klivet in på den skånska marknaden genom att slå upp dörrarna till vårt nya bemanningskontor i Helsingborg. Nu slår vi även rot i Catena Arena och går in som guldpartner i Rögle BK - en förening med stark lokal förankring, men också ett starkt varumärke inom hockey-Sverige nationellt.

- Det känns jätteroligt att få gå in som guldpartner i Rögle och att genom det få chans att öka vår närvaro i regionen och fortsätta bygga nätverk i ett forum som vi älskar, säger VD Tomas Hulth.

Som bemanningsaktör är en av våra främsta drivkrafter att hjälpa människor ut på arbetsmarknaden och att genom det bli inkluderade i samhället. På samma sätt har vi alltid sett på idrotten som en inkluderande och förenande kraft där människor får möjlighet att mötas och utvecklas tillsammans. Det är en syn som vi delar med Rögle BK som genom initiativet Grönvit hållbarhet bland annat arbetar för att bidra till ett socialt hållbart samhälle. Genom vårt samarbete vill vi på Tranpenad inte bara vara en logga på sargen, utan även vara med och sponsra det hållbarhetsarbetet.

- Bemanning och rekrytering är något vi anser har saknats i vårt redan starka företagsnätverk. Tranpenad blir ett friskt tillskott i Rögle Exclusive och vi ser fram emot att våra företag får en ny partner som kan hjälpa dem. Vi är också övertygade om att Tranpenad kommer att bli en viktig pjäs i vårt arbete i Grönvit hållbarhet, där en stor del handlar om att hjälpa personer ut i arbetslivet, säger Christian Sandell, försäljningschef i Rögle.

Läs mer om Rögle BK här.

Regioner

Tranpenad grundades 1999 och sedan dess har vi arbetat för att få företag och människor att växa. Vi erbjuder bemanning, rekrytering och driftpartnerlösningar inom lager, logistik, industri och e-handel och vi arbetar kontinuerligt för att hitta motiverade och kompetenta konsulter som trivs och vill utvecklas tillsammans med oss. Vår verksamhet började i liten skala och har växt organiskt till den position vi befinner oss i idag – med omkring 2 000 konsulter och etablering i flera städer. Varmt välkommen till www.tranpenad.se.

Agnes Jonsson

Presskontakt Marknadskoordinator 0707-44 70 84
Tomas Hulth

Presskontakt VD
Johanna Holmén

Presskontakt Kontorschef Borås 0768-10 00 88

Din personliga kompetens- och driftpartner.

Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är Tranpenad en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar för lager, logistik, e-handel, industri och produktion med cirka 2 500 anställda konsulter och sju regionkontor i Stockholm, Mälardalen, Göteborg, Borås, Trestad, Jönköping och Skåne.

Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group.

Tranpenad
Bäckstensgatan 9,