Trivselhus tar huskatalogen till en ny nivå

Den nya boken kommer i ett inbundet format och med 192 sidor fyllda av bilder, inspiration och information om hur Trivselhus förverkligar drömmen om ett skräddarsytt hus.

− Vi berättar om våra hus och tjänster och om hur vi ser på arkitektur, design och hållbarhet. I boken får man dessutom möta människor som redan valt att förverkliga sitt livsverk med oss och kika in i deras nya hem, säger Jennie Blom.

Att bygga ett nytt hus är som att fysiskt gestalta sin personlighet och husdrömmar kan se ut på många olika sätt.

Som en röd tråd i den nya boken berättar därför Trivselhus om hur de arbetar för att förverkliga varje unik dröm genom att guida sina kunder under hela resan – från idé till färdigt hem.

− Ambitionen är att boken ska ge läsarna lust, trygghet och inspiration att påbörja den resan med oss. Tillsammans förverkligar vi deras livsverk, säger Jennie Blom.

Beställ boken på trivselhus.se/bok