Sommarjobba på Uddeholm

Idag, 11 januari, öppnar ansökan för att sommarjobba på Uddeholm i Hagfors. Ansökan är öppen för alla över 18 år, men vissa undantag görs för elever som studerar Teknikcollege på Älvstrandsgymnasiet, då gäller 16 år. Företaget erbjuder olika tjänster inom såväl produktion som administration.

- Med ett annorlunda år präglat av viss oro och förändringar i världen och på hemmaplan känns det extra positivt att kunna göra något som vanligt: Erbjuda sommarjobb. Vi hoppas på många ansökningar från drivna sommarvikarier som, likt tidigare år, vill hjälpa oss att hålla igång verksamheten under sommaren, säger HR/HS-chef Jonas Persson.

Ansökan sker senast 28 februari, via ansökningsportalen på Uddeholms webbsida: www.uddeholm.com/lediga-jobb

För mer information, kontakta:

Jonas Persson
Persson.Jonas@uddeholm.com

• Ingenjörskonst

• Värmland

För mer information om Uddeholm, följ oss på:

Eller läs mer på: Uddeholm.com

Uddeholm är världens ledande tillverkare av verktygsstål för industriverktyg. Det är ingen tillfällighet. I varje stålbit, i varje steg av processen, från råmaterial till slutprodukt, satsar vi hela vårt hjärta. Tekniken är viktig, kunskapen och produktutvecklingen likaså, men det handlar också om viljan och modet, kraften och framåtandan.

Det handlar om glöden inom oss – om kärleken till stålet!

Robert Gustafsson

Presskontakt Brand and Communication Manager +46 72 547 08 04