Raw Raspberry Caramel Cake

Hemköp välja modernt fika

Från och med den 18 november 2016 kommer det att finnas ett modernt alternativ till de klassiska bakverken hos Hemköp City, Åhlenshuset i Stockholm. Hemköp blir den första av de större aktörer som väljer veganska och moderna bakverk från Gott by Malin.

Till att börja med kommer det att finnas 3 sorters tårtor, 4 sorters raw bollar och 2 sorters donuts från Gott by Malins standard sortiment med ambition att utöka till flera sorter inom kort.

• Hälsa, dieter, etc

• axfood
  • hemköp
  • rawfoodstockholm
  • rawfood
  • rawcake
  • malinhernström
  • gottcake
  • gottbymalin

Dina gäster förtjänar att njuta varje dag.

Och de förtjänar att må bra – idag, imorgon och resten livet.

Det är precis vad Gott by Malin handlar om – att du ska kunna erbjuda fika befriat från dåligt samvete. Lika gott som det godaste av godaste fika, men bättre: fritt från raffinerat socker, tillsatser, konserveringsmedel, gluten, laktos och annat som inte har i mat att göra, men fyllt av ekologiska råvaror varsamt tillagade.

Gott by Malin levererar goda och hållbara bakelser till kunder som Birka Cruises, Scandic, Clarion, Urban Deli, Paradiset Matmarknad, Blueberry Lifestyle, Stockholm Universitet och många fler!