Se filmerna från ”Inbound Logistics – den dolda potentialen”

Nu släpper vi filmerna från eventet ”Inbound Logistics – den dolda potentialen” som Unifaun (dåvarande Memnon Networks) anordnade tillsammans med Supply Chain Effect.

Om du missade morgonen där ett 70-tal logistikchefer från några av Sveriges största företag minglade och lärde sig mer om Inbound Logistics har du nu chansen att ta igen det. Unifaun släpper nu inspelningarna av båda föreläsningarna där du kan få inblick i de viktigaste punkterna för att börja arbeta med inkommande logistik.

De två föreläsningarna handlade om:

Så tog Camfil kontroll över sina inkommande transporter – en resa från att skjuta från höften till full kontroll
Gustav Tjernberg, då Group Logistics Manager på Camfil, berättar om vad som fick Camfil att aktivt börja arbeta med inkommande transporter, hur de gick till väga och var de befinner sig idag. Gustav själv beskriver det som en resa från ”…att skjuta från höften till att ha full kontroll” på sina inkommande transporter.

Ta kontroll över dina inkommande transporter – konkreta tips
I ”Ta kontroll över dina inkommande transporter – 5 konkreta tips!” delar Roland Jansson, säljchef på Unifaun, med sig av konkreta tips som hjälper dig att komma igång med hanteringen av dina inkommande transporter.

> SE FILMERNA OCH LÄS MER HÄR

Unifaun är marknadsledande inom transportadministrativa system i norra Europa. Med över 20 års erfarenhet erbjuder företaget innovativa och högkvalitativa TA-system. Unifauns TA-system används i över 76 länder och varje dag skickas över 800 000 sändningar av 100 000 olika företag genom våra TA-system. Unifaun har ca 130 anställda i Sverige, Finland, Danmark, Norge och Polen.
www.unifaun.com