Broken Door - Without your love

Broken Door släpper nya singeln Without Your Love!

Duon Broken Door bestående av Pier Schmid & Tobias Östlund har varit upptagna i studion den senaste tiden med att skapa ny musik och idag landar duons nya singel ”Without your love”. Det är andra singeln av tre i en rad som nästa år följs upp av en EP. På låten ”Without your love” har duon förädlat sitt sköna karakteristiska ”Broken Door sound”.

Låtidén kom till utifrån den underbara känslan av att uppleva något väldigt speciellt, men att man samtidigt måste kämpa hårt för att det aldrig ska ta slut. Ibland vinner man och andra gånger är det viktigt att aldrig ge upp.

Produktionen till ”Without your love” har slipats i studion och efter att ha experimenterat med soundet växte ett skönt filmiskt ljudlandskap fram. Just den inramningen passar budskapet i låten perfekt och Broken Door håller just nu på att planera ett upplägg inför EP-releasen nästa år.

Lyssna på Without your love

Titta på Without your love (Emotions video)

Management/Bokning

Dennis Karlsson, United Stage
dennis@unitedstage.se

United Stage Artist är Skandinaviens ledande turnéproducent och bokningsagentur för artister.