ARTISTEN, LÅTSKRIVAREN OCH TIKTOK-STJÄRNAN BELL SLÄPPER NYA SINGELN ”MISSFÖRSTÅTT”!

Artisten, låtskrivaren och TikTok-stjärnan BELL släpper nya singeln ”MISSFÖRSTÅTT”!

Låten började som en TikTok och blev snabbt viral med creations från bl.a. Bianca Ingrosso, Johanna Nordström och 16 000 andra TikTok-användare.

”Den som väntar på något gott väntar ibland för länge. Nu är väntan över, och Sveriges jobbigaste låt är äntligen här!”BELL

BELL släppte sin debutsingel ”BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG” i januari 2022 och låten gick rätt in på topp 200-listan på Spotify i Sverige. Låten låg även topp 10 på ”Nordic Top 40”-listan på TikTok.

BELL har sedan november lagt upp egna versioner av kända låtar på TikTok och har bara på några månader fått 110 000 följare.

Den Stockholmsfödda sångerskan började skriva musik redan vid 6-årsålder och vill idag göra musik som hennes lyssnare kan relatera till i en blandning mellan sårbarhet och kaxighet. BELL själv berättar:

”BELL är hårt, ärligt, kul, sårbart och kaxigt. Med mina låtar vill jag skapa en plats för mig själv att prata om och bearbeta saker jag känner och saker som hänt i mitt liv. Det stod mellan en artistkarriär och terapi.” - BELL