Pressinbjudan: Upstream presenterar MSP-legenden Gary Pica

På rekordtid förvandlade han sin verksamhet från reaktiv support till att erbjuda förebyggande IT-drift till ett fast pris. Idag ansvarar företaget för driften på över 7 000 datorer och har en årlig omsättning på 50 miljoner kronor. Detta har han gjort utan extern finansiering, utan kostsam marknadsföring och med en handfull anställda.

"Trenden är tydlig, allt fler ser fördelarna med förebyggande IT-drift till ett fast pris. Därför är vi extra glada att vi fått möjligheten att bjuda in den framgångsrike amerikanska IT-entreprenören Gary Pica på hans Europaturné," säger George Brontén VD Upstream.

Den 12 februari 2009 samlas framstående IT-konsulter på Clarion Hotel Sign i centrala Stockholm för att lyssna till Gary Picas hemligheter och tips om hur man revolutionerar sin affärsverksamhet. Gary Pica har mer än 20 års erfarenhet av IT-branschen och då senast som VD för Mindshift Technologies i Philadelphia. Han arbetar idag som konsult där han hjälper IT-företag att utvecklas.

"Efter det att jag träffade Gary, har mitt företags omsättning tredubblats helt utan kapitaltillskott. Jag kan direkt härleda vår positiva utveckling till införandet av hans grundläggande strategier," säger Michael Chaput VD Endsight.

Stockholm den 12 februari 2009
Plats: Clarion Hotel Sign vid Norra Nantorget, Östra Järnvägsgatan 35
Tid: 09.30-12.00 därefter bjuder vi på lunch

Journalister anmäler sig till nadja@upstream.se eller ring 08-566106 77