Övervaka dina affärsprocesser i realtid!

Genom att koppla ihop IT med affärsprocesserna bygger vi en informationsdatabas med oerhört mycket information om ditt företags affärsprocesser. Vi utgår alltid från vad ni behöver för information och ser på så sätt till att informationen är relevant just för er. Vi definierar de svaga punkterna som ger upphov till onödiga risker och kostnader. BI²TS ger dig som beslutsfattare detaljerad information om företagets affärsprocesser och visar svart på vitt hur den påverkas av IT-leveransen på företaget.

BI²TS är en plattform där du i realtid ser hur ditt företag presterar. Systemet upptäcker blixtsnabbt avvikelser från det normala i affärsprocesserna och larmar då omedelbart. Genom att kunna gå in i detalj var problemet finns, så kan man spara en hel del pengar på onödiga stopp.

”Genom att ta hand om den relevanta informationen för kunden och visualisera den på ett överskådligt sätt har vi skapat ett oerhört kraftfullt verktyg för hela företaget. Tanken med BI2TS är att det ska vara ett enkelt verktyg som hela företaget kan ha nytta av under en lång tid framöver” säger Samir Djerbi, CTO på Uptime Systems AB.