Nya VA-planer till VA-guidens dokumentbibliotek?

Nya VA-planer till VA-guidens dokumentbibliotek?

Visste du att vi har ett bibliotek med VA-planeringsdokument?

Sidan heter VA-planer A-Ö och hittas under VA-planeringsfliken på VA-guidens hemsida. Tjänsten är tillgänglig för medlemmar inom VA-planering. I rullgardinsmenyn från A-Ö, söker du lätt reda på den kommuns dokument som du är intresserad av.

Nu är det dags för oss på VA-guiden att gå igenom vårt bibliotek och uppdatera med nya VA-planer. Givetvis publicerar vi nya VA-planeringsdokument under hela året men nu under sommarperioden gör vi en mer riktad insats och går igenom VA-planer och andra tillhörande dokument som publicerats under slutet av 2021 och under 2022 fram till nu.

Det kommer med andra ord att dyka upp en del nya VA-planer i flödet här på VA-guiden under sommarperioden.

Vill du tipsa om en ny plan eller något dokument som saknas?

Vet du om någon ny VA-plan eller något intressant VA-planeringsdokument som inte finns med i samlingen får du gärna höra av dig till oss så kompletterar vi biblioteket.

Hör av dig till: marie.strand@vaguiden.se

Till sidan: VA-planer A-Ö (medlemskap i VA-planering hos VA-guiden krävs)

Trevlig sommar!