Stadsvandring följt av mingelkväll med Magdalena Forsberg för dig som deltar på VAK 2024

Vi smygstartar konferensen Vatten Avlopp Kretslopp 2024 under tisdagen den 12 mars med stadsvandring följt av mingelkväll med bland annat Magdalena Forsberg. Vi hälsas välkommen till mingelkvällen av kommunfullmäktiges ordförande Arianne Sundman.

Du som har bokat sig till Vatten Avlopp Kretslopp 2024 är varmt välkommen till en upptakt i centrala Sundsvall. Observera att antalet platser är begränsade och att du behöver anmäla dig med samma e-post som i deltagarbokningen!

Stadsvandring i Stenstan

Vi börjar kvällen med en guidad vandring i en av de bäst bevarade stadskärnorna i Sverige från sent 1800-tal. Vi går i brandens fotspår där resultatet blev pampiga stenhus som alla bär sin speciella historia. Arkitektur och fakta blandas lättsamt med anekdoter och händelser kryddat med nutid och lite framtid.

Mingelkväll i stadshuset

Efter stadsvandringen fortsätter vi med mingel i Sundsvalls stadshus där vi hälsas välkommen av Arianne Sundman, ordförande i kommunfullmäktige. Passa på att mingla, träffa vänner och gör nya bekantskaper.

Under minglet deltar programledaren och före detta skidskytten Magdalena Forsberg som berättar och samtalar om fördelarna med Sundsvall och konsten att tro på sig själv.

Program och anmälan hittar du Stadsvandring & mingel