Vatten Avlopp Kretslopp 2022 – boka dig senast 9 mars!

Vatten Avlopp Kretslopp 2022 – boka dig senast 9 mars!

Nu är det bara några dagar kvar innan bokningen stänger. Säkra din biljett till konferensen genom att boka dig senast onsdag 9 mars.

Vatten Avlopp Kretslopp lockar varje år konferensdeltagare från hela Sverige. I år är inget undantag. Vi har närmare 400 deltagare och föreläsare bokade från fler än 200 olika organisationer. Konferensdeltagarna är utspridda i hela landet från Gällivare i norr, Gotland i öst, Trelleborg i syd till Sotenäs i väst. Vi blir ett härligt gäng som deltar från VA-branschen, redo för inspiration, kunskap och engagerande innehåll under årets VAK. Läs mer i konferensprogrammet och boka din plats på vaguiden.se/VAK

Varmt välkommen till VAK 2022 hälsar vi på VA-guiden!

Medlemmar och annonsörer i VA-guiden har alltid 10% rabatt på ordinarie priser. Information om biljettpriser