Livet På Vår Gård - omslag

Vår Gård lanserar egen tidning

Vår Gård Saltsjöbaden har under ett års tid skapat en egen tidning som tar er med bakom kulisserna på den vackra konferensanläggningen. Här kan man läsa om vad som pågår i huset under de olika årstiderna. En inspirerande resa från vår till vinter. Fokus har legat på att skapa upplevelse och känsla. En viktig del även i Vår Gårds konferenskoncept.

- Ett hotell är egentligen en känsla, en upplevelse eller en sinnesstämning, snarare än bara ett hus med reception och sovrum. Våra gäster påstår att det sitter i väggarna. Personligen tror jag att känslan till stor del handlar om människor och värmen de sprider, säger Kadi Upmark, VD för Vår Gård.

Ta del av mästerbagares egensinniga historia och trädgårdsmästarens kärlek till rabatterna. En härlig seglats och ett bröllop i sista minuten.

Det finns också ett och annat recept från restaurangens duktiga kockar och konditorer som visar upp sin kompetens. Missa inte heller det stora konstarvet och berättelser om några av konstverken.

Vår Gård är en prisad hotell- och konferensanläggning för stora och små möten endast 20 min från Stockholm City. I vacker skärgårdsmiljö erbjuds möten med fokus på upplevelse där mat, konst och natur är en stor del. Vår Gård har 142 hotellrum med 162 bäddar samt 20 konferensrum med modern utrustning.