Vår Gård ny våt dröm för skofetischister

Vår Gård ny våt dröm för skofetischister

Konferera i klackar från Jimmy Choo, Manolo Blahnik eller Christian Louboutin

Förr kunde man låna slips och kavaj på en del restauranger.

Vår gård tar nu steget vidare och ger sina konferensgäster möjlighet att låna designade lyxskor för en kväll.

– Många kvinnor drömmer om att ta på sig ett par Jimmy Choo men har inte haft möjligheten. Nu kan vi erbjuda detta till de konferensgäster som har glömt finskorna till middagen eller till dem som bara vill känna sig lite lyxiga, säger Katarina Romell, VD på Vår Gård Saltsjöbaden.

I Vår Gårds skosamling finns bland annat olika par från Jimmy Choo, Manolo Blahnik, Christian Louboutin och Emilio Pucci. Skorna finns utställda i receptionen och får lånas enligt systemet först till kvarn.

I våras utsågs Vår Gård till Sveriges bästa konferenshotell och har länge haft en av Sveriges största konstsamlingar med verk signerade av landets främsta konstnärer.

För mer information, vänligen kontakta:

Katarina Romell, VD på Vår Gård Saltsjöbaden

Alldeles vid Baggensfjärden och bara 15 minuter från Stockholm ligger Vår Gård Saltsjöbaden. Vår Gård har konferenslokaler för såväl stora som små möten samt 139 hotellrum med tapeter och tyger från Ralph Lauren. Konsten är unik, här samsas Chagall och Grünewald med contemporary art. Läs mer på www.vargard.se.