Dokument —
Bäst om genomfartstrafiken går på ringlederna
Signaturen Gullan K efterlyser bättre trafikplanering – särskilt vad gäller genomfartstrafiken genom Göteborg. Jag instämmer helhjärtat. Något som jag misstänker att majoriteten av Göteborgs invånare gör.
Redan när trafikplatsen söder om Tingstadstunneln blev klar, var det uppenbart att där var något kapitalt fel.
go to media item
- Licens:
- Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
- Filformat: