Vanderbilt visar sin styrka inom molnbaserade lösningar

Vanderbilts nyligen förvärvade irländska företag ACT har utvecklat en molnbaserad åtkomstkontroll och videohanteringslösning, ACT365, till sin portfölj. Förutom Vanderbilts SPC Connect ger ACT365 extra kraft till Vanderbilts molnbaserade produkter, ett behov och efterfrågan som ständigt ökar inom säkerhetsbranschen.

Båda lösningarna utnyttjar kraften, skalbarheten och enkelheten i molnet för att leverera nya funktioner och tids- och kostnadseffektiva fördelar för installatörer och slutanvändare. Molnet ger installatörer möjligheten att fjärrinstallera, hantera och behålla stora nätverkssäkerhetssystem. Slutanvändare drar nytta av ett system som kan bibehållas mer effektivt och enkelt konfigureras, om deras kravbild ändras.

Exempelvis är ACT365 en molnbaserad åtkomstkontroll och videohanteringslösning. Om det finns någon på din entré, kan du verifiera personen och öppna dörren - allt från din smartphone. Om en händelse inträffar vid en dörr kan ACT365 helt enkelt klicka på "Access Control" -händelsen "Door Forced" för att lokalisera och granska inspelade bilder av händelsen.

SPC Connect är ett intrångsdetekteringssystem som utnyttjar anslutning med skalbarhet och flexibilitet, som alla är kritiska för dagens slutanvändare. Den mobila kapaciteten är mycket hög i dagens högteknologiska samhälle, och många företag vill ha förmågan att kontrollera sin säkerhet på språng. SPC Connect möjliggör detta i en lättanvänd applikation för fullständig kontroll över system för intrångsdetektering