Oöverträffade växthus från VANSTA år efter år

​en riktig växthusleverantör skall inte bara säkerställa att ditt växthus är starkt, hållbart och klarar nordiska snölaster. Här krävs också kunskap om både odling, kondens, svampsjukdomar och bevattning. Hur skall ditt växthus bäst optimeras inte bara för den härliga fikan i vårsolen eller glaset vin i sommarkvällen, utan också för en god skörd.

Vansta växthus är anpassade för bästa tänkbara ventilation för ett friskt och hälsosamt klimat. God volym och genomtänkta vädringsluckor gör huset behagligt också de varmaste dagarna.

Här finns fantastiskt snygga tillbehör som ändamålsenligt tjänar syftet att underlätta din odling samtidigt som de skapar den där genuint härliga orangerimiljön. Perfektion. Vansta fortsätter oförtröttligt att premiera kvalitet, utsökt finish och oöverträffad design. Våra växthus är och förblir det vackraste. Inte bara huset gör din växthusleverantör till den bästa. Också utval av tillbehör, service och stöd i byggprocessen gör oss till en leverantör för de kräsna.

Fler och fler kunder väljer större växthus. Vansta erbjuder ett antal riktigt stora storlekar i standardmodell.  rymligt både i golvyta och i volym och alltid flexibla i lösningarna. Tillägg av dörrar, uppmurade delar, rumsindelande väggar … allt är möjligt.

Här bjuder vi på nya vackra bilder. Du som vill veta mer är varmt välkommen att höra av dig.

VANSTA TRÄDGÅRD SCANDINAVIA

CEO Berenike Munthe

SHOWROOM STOCKHOLM(öppet enligt överenskommet)

Rörstrandsgatan 44, 11340 Stockholm

SHOWROOM BÅSTAD öppet fr 8 april

Hemmeslövsvägen 15, Båstad

Tel 0046 8 52027480

www.vanstatradgard.se

Berenike@vanstatradgard.se

Missa inte nyheter från oss, vi kommer inte att mailbomba dig!