Vara Konserthus stänger för resten av vårsäsongen

Under veckorna som har gått har vi jobbat med att ställa in och flytta föreställningar. Nu har konserthusets styrelse beslutat att stänga konserthuset för all publik verksamhet resten av vårsäsongen.

Uppdaterad information om inställda och flyttade evenemang finns på konserthusets hemsida. Alla som köpt biljett kommer att bli kontaktade via mail eller sms, och i vissa fall telefonsamtal, med besked vad som gäller för respektive föreställning. Det är en del fix och tricks med att flytta föreställningar, men vi hör av oss till berörda kunder så fort vi kan.

Nu riktar vi strålkastarljuset på hösten och jobbar för fullt för att få till en säsong fylld med gapskratt, magpirr och gåshud. Helt enkelt något riktigt bra att se fram emot när allt detta är över. Hoppas ni vill vara med oss då!

Ta hand om varandra så ses vi i höst!