VårgårdaHus lanserar podcast!

VårgårdaHus lanserar podcast!

Lagom till julstök och ledighet lanserar VårgårdaHus en kunskapsbaserad podcast om att bygga hus. I 10 avsnitt kommer lyssnarna att få höra samtal med VårgårdaHus egna experter men även med gäster som kommer köksplanering, inredning och ekonomi. Programledare för podcasten är Emilia Arnstrand, till vardags kommunikatör på VårgårdaHus.

Det första avsnittet kommer handla om hur man tar det första steget från husdröm till verklighet då vi samtalar med VårgårdaHus hussäljare Anki Västerlundh. Vi pratar om hur man kan börja prioritera sina önskemål, hur man hittar en röd tråd i sitt hus och vilka saker man bör tänka på i början av sitt husbygge. Ett nytt avsnitt kommer sedan publiceras varje vecka i 10 veckor. Syftet med podden är att inspirera alla som drömmer om att bygga hus och ge konkreta tips och råd om hur man gör från dröm till verklighet.

- Det känns härligt att äntligen få dela med oss av VårgårdaHus podcast! Vi hoppas att många vill lyssna och dela med sig av deras egna husbyggen under vår hashtag #vårgårdahus. Vi har så mycket kunskap att dela med oss av, samtidigt hoppas vi kunna svara på många av de frågor som man som förstagångshusbyggare har. Vi vill ha en så öppen och ärlig kommunikation med våra kunder som möjligt och göra husbyggarresan enklare att både förstå och ta sig igenom. Att bygga hus är ju ett oerhört kul livsprojekt som resulterar i något väldigt fint – ett hem! Därför känns podcast som medie-kanal helt rätt, man lär känna oss samtidigt som man lär sig om processen, säger Emilia Arnstrand.

Bygga hus podden lanseras 14/12 och kommer att sändas varje vecka i 10 veckor. Podcasten publiceras på Spotify, iTunes eller där poddar finns.

Pressmaterial
För ytterligare information, kontakta Emilia Arnstrand, kommunikatör på VårgårdaHus AB,
telefon: +46 703-770657, e-post emilia.arnstrand@vargardahus.se

Kategorier