Medley Vilundabadet vinnare av Väsby Promotion Award 2024

Medley Vilundabadet vinnare av Väsby Promotion Award 2024

Stort grattis till Medley Vilundabadet som är vinnare av Väsby Promotion Award 2024! Priset delades ut på Väsby Promotions årsmöte den 21 mars.

Juryns motivering
Väsby Promotion Award går till en verksamhet som har imponerat genom sin tillväxt och dedikation till att främja en hälsosam livsstil för alla, oavsett ålder eller fysiska förutsättningar. Med ett brett utbud av tjänster och personligt engagemang har vinnaren blivit en centralpunkt för gemenskap och välmående, samtidigt som den är en betydande inspiration för framtidens arbetskraft genom sina erbjudanden om sommarjobb.

Verksamheten har vuxit i både popularitet och kunskap och har behövt utvidga sina lokaler för att möta den omfattande efterfrågan. Genom samverkan med andra aktörer har de återskapat en årlig festival som engagerar både företagare och medborgare, placerar Upplands Väsby på kartan samt bygger engagemang och stolthet lokalt.

Med en vision om inkludering och deltagande har verksamheten skapat en atmosfär där alla känner sig sedda och välkomna. För sitt enastående arbete med att främja hälsa, gemenskap och samarbete förtjänar Medley Vilundabadet erkännandet och hyllningen genom denna utmärkelse.

Juryn består av:

Catrine Windh, Väsby Promotions ordförande
Per-Ola Lindahl, Kommunens näringslivschef
Camilla König Ekegren, Väsby Promotions verksamhetschef

Om priset
Väsby Promotion Award syftar till att uppmärksamma företag/person eller organisation som verkar för att främja det lokala näringslivet alternativt gjort något extraordinärt i Upplands Väsby kommun. Utmärkelsen delas ut av Väsby Promotion.

Vinnaren får synlighet i sociala medier, diplom, glasstjärna, 1 veckas annonsering på Väsby Promotions digitala skärm (Breddenträdet) vid E4:an (värde 25.000 kronor), uppmärksamhet och intervju på Näringslivsdagen samt synlighet i tidningen Väsbys Näringsliv.

På bilden: Niklas Mexter, Medley Vilundabadet.

Se nomineringsfilmen med Medley Vilundabadet här!

Läs mer om Medley Vilundabadet här!

Övriga finalister: TEN Hotel och Yogastudion.