Västerås & Co tilldelades Björn Waldegårds vandringspris Spirit of the Rally

Under Midnattssolsrallyts galamiddag delades Björn Waldegårds vandringspris Spirit of the Rally ut för tredje gången. Utmärkelsen tilldelas en person/organisation som på något sätt gjort en extraordinär insats för Midnattssolsrallyt. Priset sponsras av Rekotrailer som även donerar prispengarna. Årets utmärkelse delades ut till Alf Westerdahl/Västerås & Co.

– Jag är oerhört hedrad och stolt över att få ta emot denna utmärkelse. Det har varit roligt att jobba med organisationen bakom evenemanget och vi är glada över att ha kunnat erbjuda Västeråspubliken och besökarna ett så unikt och uppskattat rally som Midnattssolsrallyt säger Alf Westerdahl, evenemangsansvarig på Västerås & Co.

För mer information kontakta:

Alf Westerdahl, evenemangsansvarig, Västerås & Co, 021-39 01 15

• spirit of the rally