Dokument

Veidekke bygger ny trafikplats vid Rinkeby

Veidekke Entreprenad AB, region Anläggning Öst har av Vägverket fått uppdraget att anlägga en ny trafikplats vid Rinkeby. Uppdraget som uppgår till 319 Mkr SEK är en del av Vägverkets arbete med E18, Stockholms västra infart.
go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.pdf
Ladda ner

Kontakter