Viktig information till våra kunder gällande Covid-19

Ventim har vidtagit omfattande åtgärder gällande Corona-pandemin som vi befinner oss i. Hälsan hos våra anställda, kunder, partners och allmänheten är av högsta prioritet. Vårt mål är serva dig som är kund hos oss på bästa sätt och säkerställa vår förmåga att leverera och supporta dig i alla lägen. Följande gäller:

Sälj och service

• Våra kontaktpersoner inom sälj och service är tillgängliga, oavsett om de arbetar från kontoret eller hemifrån.
  • När det är möjligt gör våra anställda kundbesök. De känner väl till de skyddsåtgärder som gäller och följer de lokalt tillämpade reglerna.

Onlinesupport

• Teknisk information, ritningar, dokument etc. kan laddas ner från vår hemsida.

Möjlighet att leverera

• Vi kan leverera över hela Sverige.
  • Vi har ett stort lager med produkter som vi kan leverera nästkommande dag i de allra flesta fall.
  • Inom leveranslogistik upplever vi ibland längre transittider. Vi informerar och supportar berörda kunder.

Åtgärder för att skydda mot infektion

• Vi har vidtagit omfattande åtgärder för att skydda kunder och anställda till lokala förhållanden.
  • Vi säkerställer en hög hygiennivå och tillräckligt avstånd mellan anställda.
  • Vi har generellt begränsat våra resor till viktiga och nödvändiga.
  • Vi har avbokat alla större möten och evenemang tills vidare.
  • Våra anställda arbetar för närvarande både på kontoret och hemifrån, beroende på den lokala situationen. Detta påverkar inte vår tillgänglighet eller kvaliteten på arbetet vi utför.

• pandemi
  • corona