Inbjudan till Venture Cup Nords Prisutdelning - Bästa Affärsidé

Inbjudan till Venture Cup Nords Prisutdelning - Bästa Affärsidé

Torsdag den 8 december i Umeå

Du är välkommen till en inspirerande kväll, där vi skall kora Norrlands 10 mest lovande affärsidéer. Av 111 affärsidéer från Sundsvall i söder till Kiruna i norr har 20 blivit nominerade till kvällens prisutdelning. De 10 mest lovande affärsidéerna belönas med 5 000 SEK vardera.

De 20 nominerade bidragen och lagledare är dessa:

Kretslopp–bEco - (Lagledare: Naoko Higashida)                                                    Västerbotten

Sylvestris AB - (Lagledare: Petter Sunnerheim Sjöberg)                                          Jämtland

Lunavation - (Lagledare: Christoffer Hansson)                                                                    Västerbotten

Tekmila - (Lagledare: Tekmile Semra Sahin)                                                           Västernorrland

Read it - (Lagledare: Fredrik Nordin)                                                                     Västerbotten

Taksystem - (Lagledare: Ulf Skogqvist)                                                                 Norrbotten

One Drop - (Lagledare: Ulrika Logardt)                                                                 Västerbotten

Hon gör dig stark, fri & återuppväckt - (Lagledare: Monica Åkerhjelm Bergström)    Västernorrland

LipIt - (Lagledare: Mary Hägg)                                                                             Västerbotten

Elektroniskt lim till kartongförpackningar - (Lagledare: Sofie Pettersson)              Västernorrland

Affärsplan Essec - (Lagledare: Åsa Brannestam)                                                    Västerbotten

Ox Bindings - (Lagledare: Arvid Larsson)                                                                           Jämtland

Final Kit - (Lagledare: Daniel Westman)                                                                            Västerbotten

Förmedlingstjänster för Intelligenta Artefakter - (Lagledare: Stefan Forsström)     Västernorrland

MicroProject - (Lagledare: Fredrik Nordin)                                                             Västerbotten

F.E.S.S - (Lagledare: Johan Persson)                                                                     Norrbotten

RoofSmart - (Lagledare: Ida Hansson)                                                                   Västerbotten

OnParticle - (Lagledare: Najeem Lawal)                                                                           Västernorrland

OrofacialExerciser - (Lagledare: Mary Hägg)                                                         Västerbotten

VoxLog – röstmätare - (Lagledare: Caroline Burvall)                                               Västerbotten

Av dessa 20 nominerade utser vi under kvällen 10 pristagare. Välkommen till en kväll där du får möjlighet att träffa och prata med våra pristagare. Arrangemanget äger rum på Äpplet, Folkets hus (Vasaplan).

På Venture Cups hemsida kan du läsa mer om de nominerade bidragen:http://www.venturecup.se/nord/nyhetsflode?visa=311

Kvällen inleds kl. 17.00 med mingel och fördrink. Vinnarna utses cirka kl. 20.00

Hjärtligt Välkommen!

Kontaktpersoner, Venture Cup Nord:

Johan Landström, Prejektledare, Tel: 070-618 30 94

Angelica Westrin, Tävlingsansvarig, Tel: 070-217 32 59