En Smart Plug - för trivseln

En Smart Plug - för trivseln

Smart Plug från Verisure låter dig styra elektriska prylar på en mängd olika sätt. Du kan använda den som en ovanligt fiffig timer. Smart Plug följer solens upp och nedgång och ställer om sig automatiskt. Dessutom kan du välja vilka lampor som skall tändas när du kommer hem och larmar av, eller tända upp hela huset när larmet går.

Läs mer på http://www.verisure.se/produkter--teknologi/smart-plug.html

Verisure och Securitas Direct

Verisure är ett framtidssäkert koncept för tjänster inom Home Control där basen är brand- och inbrottslarm för hemmet. Verisure är en del av Securitas Direct, som med 1,5 miljoner kunder är en ledande leverantör av säkerhet och trygghet för hem och företag i tio länder i Europa och Sydamerika. Verisure-konceptet omfattar hela värdekedjan - från utveckling, design och försäljning till installation, service och en 24/7 professionell övervakningstjänst. Tack vare ett starkt fokus på hög kvalitet är företagets kunder bland de mest nöjda i branschen, vilket också bidragit till att koncernen vuxit till att bli störst i Europa inom hemlarmsområdet.

I Sverige har över 280 000 kunder valt larmtjänster från Securitas Direct. Den svenska verksamheten leds från Linköping där en certifierad larmcentral bemannas dygnet runt, årets alla dagar. Securitas Direct Sverige sysselsätter uppemot 1000 medarbetare och omsätter cirka 1Mdrkr. För mer information besök www.securitasdirect.se , www.verisure.se eller www.securitas-direct.com