Andersson Company Byggnads AB använder Vico Office

- Vi ser stor potential i att implementera Vico Office i våra projekt - berättar Roger Andersson VD, Andersson Company Byggnads AB

- Vi är mycket glada att Andersson Company Byggnads AB valt att gå vidare med Vico Office och ser fram emot ett långt och givande samarbete. De har en mycket god förståelse för både hur produkten ska implementeras och hur organisationen ska se ut. Det skall bli mycket spännande att följa implementeringen! Patrik Mälarholm, VD, Vico Sweden

Andersson Company Byggnads AB är en familjeägd koncern som startade 1986 och bedriver bygg- och entreprenadverksamhet företrädesvis inom Storstockholmsområdet och i Mälaren. Sedan starten har verksamheten ständigt växt, där ledorden bakom framgången är omsorg, långsiktighet och ansvar, både på ett gemensamt och individuellt plan.

Läs mer Andersson Company Byggnads AB här.

• Arkitektur

• andersson company byggnads ab
  • vico office
  • vico
  • tidplanering
  • mängdning
  • kalkyl
  • flowline
  • bim
  • 5d
  • 4d
  • 3d

Vico Office är en världsledande lösning för optimering av byggprojekt. Med Vico Office återanvänder och integrerar du 2D, 3D 4D (tid) 5D (kostnad). På ett unikt sätt visualiseras ditt byggprojekt. Att använda Vico Swedens lösningar ger enastående resultat och kunderna dokumenterar besparingar på 10-20% av både kostnad och tid för byggprojekten.

Bland kunderna finner du Peab, Skanska, Veidekke, Arcona, JM, WSP, Stockholms stad, Projektledarhuset mfl.

Vico har fått stor uppmärksamhet de senaste åren genom sina unika verktyg för att maximera nyttan med att använda BIM (Byggnads Information Modell) för kostnads- och tidplansanalyser.

Elias Geokhaji

Presskontakt Marknadsassistent Marknad